Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Zbrosławice - Wypożyczalnia
(1)
Filia Ziemięcice
(1)
Autor
Gierszewska Grażyna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(922)
6-8 lat
(552)
0-5 lat
(469)
9-13 lat
(410)
Młodzież
(294)
Menedżerowie
(2)
Dorośli
(224)
14-17 lat
(184)
18+
(39)
Szkoły podstawowe
(32)
Szkoły średnie
(18)
Rodzice
(16)
Szkoły ponadgimnazjalne
(8)
Logopedzi
(7)
Klasa 1.
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Klasa 3.
(4)
Klasa 2.
(3)
Przedszkola
(3)
0-5
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17
(1)
5-8 lat
(1)
8+
(1)
9-10 lat
(1)
Chorzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy instytucji kultury
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(1)
Grupa wiekowa Dzieci
(1)
Hodowcy koni
(1)
Kadry
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 6.
(1)
Kobieta
(1)
Licea
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pracownicy instytucji kultury
(1)
Prawnicy
(1)
Studenci
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Analiza strategiczna
(1)
Kadry
(1)
Menedżerowie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa / Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska. - Wydanie 5. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 239 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbrosławice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Narzędzia, które pomagają budować motywację, odpowiedzialność i współpracę.
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
(...) Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę. Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi. Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce. Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ziemięcice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej